22 juli 2024

Bodo

Saltdalsfjorden in Setså
  
Soms gaat het over afgescheiden fietspaden,  maar soms rijdt je ook gewoon op de grote baan. Ineens verschijnt of verdwijnt dan zo een pad zonder veel aanduiding. Deze ochtend stonden twee tunnels op het programma dat zag ik echt niet zitten met de fiets. Ik  heb dan maar voor een tiental kilometer de bus genomen. Gelukkig gaat dat hier heel vlot zonder gedoe.
Langs de fjord kom ik aan in Bodo waar ik nog even ga kijken naar de ferry waar een hoop volk staat aan te schuiven om naar de Lofoten over te steken. Morgen is er maar één weg: terug de berg op naar de achter gebleven auto. Maar eerst nog even genieten van de avondzon in de haven 
 


Met Bodo heb ik ook de Norskehavet of de Noorse zee op eigen kracht bereikt. Mijn tweede vlaggetje als eindpunt van de Strada a Nord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten