10 juli 2022

Ranheim, Echternacht

Mijn gastheer van de boerderij hielp me uitvissen hoe ik met de boot op het schiereiland kan komen waar ik verder wil lopen. Blijkt dat de boot enkel op donderdag de overtocht maakt maar dat er op maandag een boot uit Trondheim vertrekt. Dus ben ik terug op weg naar Trondheim waar ik morgen middag met de boot meekan.

Ik heb  een plek gevonden waar ik droog met of zonder de tent de nacht kan doorbrengen. Hopelijk is het deze nacht open zodat ik de zonsondergang  kan bekijken met zicht op het schiereiland  waar ik morgen wíl geraken.Vreemd is ook dat de zon ongeveer opkomt waar ze onderging en dat is nabij het noorden. 




Het is de tent geworden . Ik wordt wel op mijn wensen bediend met een zonsondergang om 23u30, een nacht zonder duisternis 12u30 en een zonsopkomst om 3u30.



 

Opkomt 


Nacht 


Ondergang 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten