15 juni 2017

Dag 13 Hoog soeren

Hetgeen ik gisteren niet te zien kreeg kan ik vandaag wel genieten ik kom door een paar prachtige heide gebied  Nabij Asse steel je de autostrade over die ze in een gesloten van 20m diep door de Veluwe loodsen. Vlak daarachter ligt een kerkhof met zwerfkeien als zerk. De directie is formerly hier geen knutselwerkjes of plastieke bloempotjes al worden de regels blijkbaar niet al te nauw genomen.  
Mijn zus loopt ook met me mee al heeft ze zelf een mooi stekje in Normandie waar je als je op je tippen staat de Mont Sint Michel ziet liggen.  Ze loopt een halve meter rechts achter me zodat ze mijn gedachten kan horen en er haar mening over geven en dat komt me goed uit want die is altijd zoals ik het zelf niet bekeken had. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten