23 juli 2017

Dag 54 Gedsted




Wat zo heerlijk aan de zondvloed moet geweest zijn is de morning after. Zo ook hier na hetgeen ik gisteren over me heen kreeg was de wandeling deze morgen heerlijk. Eerst nog een dichte mist en wolken die uit de grond opstegen en om half tien al schaapwolkjes op een blauwe achtergrond. Later wel weer wat gedruil maar dat kon de pret niet meer bederven. 
Het is nu weer mijn eigen weg zoeken met de gps maar de osm kaart toont niet alle  boswegen dus moet er al eens gegokt worden  ...  verkeerd gegokt dus en wat geploeter om een bos uit te geraken Maar als ik langs een veld toch weet te ontsnappen wordt ik getrakteerd op een reebokske dat me niet heeft opgemerkt. 

Het is vandaag mijn laatste wandeldag van deze editie en de laatste kilometers langs het Limfjord mogen er zijn. Deze fjord beheerst met veel armen heel noord Jutland van de Noordzee tot de Oostzee.  Als ik het hoekje omdraai naar Gedsted waar ik de bus richting thuis zal nemen staan mijn vrienden die me heel de tocht trouw gezelschap hebben gehouden klaar om afscheid te nemen. Maar ik verzeker hen dat ik terugkom voor het vervolg 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten