04 juli 2023

De grens over

Ik moet nergens heen, ik moet nergens zijn, alleen terug in de hut voor het donker is en het is hier nooit donker, dus ... een dag om te freewheelen  
Noorwegen ligt op 3 km van hier dus dat kunnen we niet laten liggen.
 
Ik loop een klein lokaal wandelpad op de Krutfjell over de Noors-Zweedes grens nog een eindje op de Lapplandsleden die hier ook voorbij de deur passeert. Als er met een bootje moet overgezet worden houd ik het voor bekeken en vind ik met de gps al boenkend mijn weg terug door het ruige moerassige landschap, gene kattenpis zou Jan Becaus zeggen. Maar goed we kunnen het nog navertellen.
De Atoklimpen en de E1 wandelweg die hier om de hoek voorbij loopt heb moet laten schieten, een reden om hier nog eens terug neer te strijken. In de winter dan ?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten