17 juni 2012

Dag 59 15 Juni 2012

Slapen op stro in boerderij

Na een aantal dagen meer dan 30km gestapt te hebben ben ik opgelucht vandaag een korte trip van 20km in de zon op het programma te hebben staan. Het verblijf bij de boer wordt afgerond met een heerlijk ontbijt. Een aangename en budget vriendelijke formule is dat Slafe im Stroh! De weg loopt heel de dag langs de Rein op een mooi en afwisselend pad. Het is vreemd dat water zo rustig te zien verder stromen, dat een paar dagen geleden zo wild te keer ging in de berg rivieren. Bij Koblenz steek ik de Rein over en ben ik in Duitsland, waar morgen een nieuw verhaal begint. Het verder verloop heb ik nu vastgelegd om overnachtingplaatsen te kunnen boeken omdat ik de laatste maand enkele malen gezelschap krijg. Ik voeg een dag tussen in Trier zodat ik wat tijd met Chris heb in deze stad. De aankomst in Antwerpen wordt dan 20 Jul.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten