05 april 2012

Mission ground control

Mist in Tuoro

Een van de zaken die ik tijdens de tocht zal achterlaten is communicatie, de klok rond, de wereld rond. Een GSM en een e-Book met beperkte internet faciliteiten gaan mee, maar het zal wat minder zijn dan we gewoon zijn. Uit ervaring weet ik dat GSM dekking in de bergen maar in beperkte mate beschikbaar zal zijn en op meer dan een enkele keer internet toegang in een paar dagen moet ik niet rekenen. Die communicatie luwte heeft zo zijn voordelen, wat verdwijnt maakt ruimte voor wat anders. Toch wil ik de kraan niet helemaal dicht draaien. Er zijn de berichtjes van de gebeurtenissen op het thuisfront, het zou mooi zijn de blog af en toe bij te werken en in de bergen ben je niet veilig zonder weersinformatie, zeker als je alleen bent of zonder jaren ervaring in dit domein.
Gelukkig wordt ik hierbij geholpen door mijn broer Jacques die op de loer zit voor onweer en mist en mijn dochter Eva groot geworden in de cyber tijd en cryptisch smsjes wil omzetten in blog boodschappen.

Eva wachtend op SMS'je

Geen opmerkingen:

Een reactie posten