29 april 2012

Dag 14 Monte Regione - Vernazano



s' Morgens word ik wakker met een minder comfortabel gevoel in mijn maag. Aan het landschap zal het niet liggen want dat is weer hemels met zichten op het Lago Transimeno. Ik neem een aaneenschakeling van gemarkeerde wandelingen, die de padvinderij sterk vergemakkelijken. Het is weer bloedheet en als ik aan het laatste klimmetje begin moet ik alles bijzetten om er te geraken, en hoofdpijn en loomheid hebben zich naast het bleinen fenomeen aan het rijtje mankementen toegevoegd. Maar boven wacht mij een heerlijke bed, waar ik de vermoeidheid kan laten wegzinken. Ik besluit dan ook even hier te blijven tot de batterijen terug opgeladen zijn en wat te genieten van de heerlijke vergezichten over het meer. Wat volgt is een vijfdaagse route over de GR50 tot in Chuisi dela Verna, en daar wil ik klaar voor zijn.

1 opmerking:

  1. Leuk om ook jouw verhaal te lezen en echt super dat je, ondanks dat je zelf op pad bent, nog tijd hebt om mijn verhaal te lezen en te reageren. Hartelijk dank daarvoor.
    Jammer dat ik een andere route neem dan jij. Ik was je graag onderweg tegengekomen. Ik blijf je volgen zolang ik nog kan.
    Ik wens je een goede reis,
    Groetjes Loes/Stuiterbolletje

    BeantwoordenVerwijderen